ely's lifestyle

Iubire. Bucurie. Bun-vointa. Zambete. Dorinta. Implinire. Vise...Viata.

miercuri, 23 iunie 2010

Intrebarile Danei N si raspunsurile mele

1.Cand ai uitat ca nu trebuie sa iti pui sufletul pe tava?

2.Cand te-a dezamagit un prieten?

3.Cand ti s-a spus ca nu esti buna de nimic?

4.Cand e Dumnezeu bun cu tine?

5.Cand poate naste invidii fericirea?

6.Cand ai plans ultima data?

7.Cand ai spus ultima oara te iubesc?

8.Cand ai avut aripile frante?

9.Cand ai renascut?

10.Cand vei avea succes?

1. De prea multe ori.
2. Am uitat. Dar "prietenii" mi-au devenit amici.
3. Hm. Mi s-a spus. Dar sigur nu era vorba de mine.
4. Tot timpul.
5. Iubirea, ura, invidia...sunt omenesti.
6. Ieri.
7. Azi dimineata.
8. Niciodata. Dumnezeu e bun cu mine tot timpul.
9. In fiecare zi.
10. In orice mi-am propus am avut succes. Voi avea si de acum incolo.


Multumesc Dana N.

Niciun comentariu: