ely's lifestyle

Iubire. Bucurie. Bun-vointa. Zambete. Dorinta. Implinire. Vise...Viata.

vineri, 21 noiembrie 2008

Pulpe de curcan cu piure de cartofi dulci

Pulpe de curcan si cartofi dulci (se gasesc la Mega).

Carnea am spalat-o cu apa rece, am uscat-o cu un servet de hartie si am pus un pic la parlit la flacara aragazului. Pulpele se aseaza in tava cu putina sare, oregano, usturoi intreg (eu l-am pus numai pentru aroma) si un pahar de vin (nu e chiar de dieta dar tanand cont de faptul ca vinul se evapora e admis). Se acopera tava (eu am avut yena mai mica) cu o folie de aluminiu si se da la cuptor incins la 200 de grade. Dupa 30-40 de minute se da folia deoparte si se mai lasa 10 minute la rumenit.
Cartofii se spala si curata de coaja si se pun la fiert. Se paseaza (se poate si cu furculita, atat sunt de moi) si se adauga crema de branza slaba, proaspata.
Eu tanand dieta, nu am adaugat alte condimente care ar fi fost potivite, piper, curry, etc., dar pentru cine are permisiunea o poate face.






3 comentarii:

Anonim spunea...

Ce bine arata!

Ely spunea...

Multumesc, Valy si este si foarte bun la gust. Recomand la piure sare si piper dupa gust :-)

Anonim spunea...

Bun curcan... O sa iti povestesc odata cum il fac eu cu mere si coniac la cuptor..O nebunie!