ely's lifestyle

Iubire. Bucurie. Bun-vointa. Zambete. Dorinta. Implinire. Vise...Viata.

joi, 12 februarie 2009

Leapsa...de la Bunny

Hmm, cam greu, pentru ca tot ce am prin casa imi place.
Singurele lucruri pe care le-as arunca sunt cele din pivnita. Acolo este teritoriul sotului meu si nu prea ma inspira sa le aranjez. Totusi, din cand in cand mai arunc cate o cutie, pungi, saculeti cu ceai nefolosit, etc.
Dar, daca ar fi sa fac o lista cu ce nu-mi place:
- plastic
- decoratiuni ingramadite din toate stilurile si culorile
- aparatura nefunctionabila
- farfurii, cani ciobite
- etc.
Leapsa o dau mai departe Irinei (http://invatsagatesc.blogspot.com/)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiu de ce, dar puteam sa jur ca asa e, cunoscandu-ti bunul gust :) Draga mea, ma bucur ca macar asa ne mai 'auzim' si noi...

Irina spunea...

O preiau!