ely's lifestyle

Iubire. Bucurie. Bun-vointa. Zambete. Dorinta. Implinire. Vise...Viata.

miercuri, 8 aprilie 2009

"Reeditare" creveti deliciosi







Am incercat, de data asta eu am fost bucatarul, sa pregatesc creveti in tigaie de teflon. Au iesit deliciosi.
Acelasi tip de creveti congelati de la Metro, i-am dezghetat, spalat foarte bine in apa rece si stropiti din belsug cu un sos obtinut din ulei de masline, zeama de la o lamaie (pot fi si doua), oregano, foi de dafin. Totul am pus in tigaie pe foc domol pentru 10 minute. I-am servit cu garnitura de orez cu rozmarin si fasole verde. Si cu un sirop de otet balsamic si miere de albine (pus pe foc aprox 5 minute amestecand cu grija, pana iese taria otetului si se incheaga siropul-cu cat se raceste cu atat devine mai cremos).
Si un pahar de sampanie.

Niciun comentariu: