ely's lifestyle

Iubire. Bucurie. Bun-vointa. Zambete. Dorinta. Implinire. Vise...Viata.

miercuri, 23 iunie 2010

Vegetarian, vegan...?

Am tot auzit in ultimul timp de alimentatia vegetariana, vegana sau...altele (?). Mi s-a parut interesant, sau cel putin am fost curioasa sa vad ce si cum. Daca simt ceva.
N-am renuntat de tot, mai mananc ocazional carne (pui, peste, vita, porc deloc), oua aproape deloc (1-2 oua pe an), dar a avut efectul de care auzisem. Nu simt nevoia sa mananc carne dimpotriva cand o vad in farfurie imi piere pofta de mancare. Si nu din nu stiu ce principii PETA ci pur si simplu nu tanjesc dupa gustul ei. Ma simt mai usoara, imi dispare acea senzatie de balon dupa masa, parul e mai matasos, pielea mai stralucitoare,...exista niste urmari benefice. Ador salatele, ador legumele, ador fructele, ador branza (nu pot sa renunt sub nici o forma). Aaah, si ador fructele de mare. Oare se pune? Oricum, nici la ele nu pot renunta. Pana una alta, curiozitatea mea a fost benefica.
Parerea mea este ca prin pasi mici se poate ajunge la o alimentatie sanatoasa. Sau mai sanatoasa decat cea cu care suntem imbiati in supermarketuri.

Un comentariu:

tatiana spunea...

Eu nu reusesc nici macar sa tin o dieta de o saptamana , ma refer la a nu manca carne. Asa ca te felicit fiindca esti atat de ambitioasa. Sper sa poti sa duci la capat ce ti ai propus si cat timp ti ai propus. Te pupic