ely's lifestyle

Iubire. Bucurie. Bun-vointa. Zambete. Dorinta. Implinire. Vise...Viata.

luni, 19 ianuarie 2009

Tarta (a la Maya)



Se bat 4 oua cu 3 linguri de zahar spuma.
Se adauga 90 g unt moale (nu cald). Se amesteca.
Faina (90 g) se amesteca separat cu o lingurita rasa de praf de copt.
Se adauga treptat in faina compozitia cu oua.
Se unge o tava pentru tarta cu unt si faina (eu am avut in plus si o forma de care nu se prinde nimic nici daca as vrea). Se adauga compozitia si se pune la cuptor (preincalzit la 170grade) la 160 grade pentru 25-30 minute.
Se lasa tarta sa se raceasca pe un gratar. Cat este fierbinte eu am uns-o cu un fel de peltea din lime. Dupa ce s-a racit am decorat cu ananas din compot. Fara frisca, mai pentru dieta.
Este excelenta ca desert iar Danutz ;-) a savurat-o la cafeaua de dimineata.

Maya, multumesc pentru inspiratie!

Niciun comentariu: