ely's lifestyle

Iubire. Bucurie. Bun-vointa. Zambete. Dorinta. Implinire. Vise...Viata.

marți, 12 ianuarie 2010

Pastrav somonat cu fennel








Am descoperit fennelul ca si leguma (!!!) si deci m-am dezlantuit in retete.
Ultima, un pastrav somonat umplut.
Se toaca solzi fennelul, bucati rosiile, lamaia decojita bucati, patrunjel tocat. Se adauga sare/piper.
Pestele se spala foarte, foarte bine, se cresteaza usor pe o parte, se sareaza usor, se pune in tava si se umple cu legumele de mai sus.
Se orneaza pestele deasupra si dedesubt cu fennel taiat bucati mari, rosii, lamaie, patrunjel, se stropeste cu ulei de masline (1-2 linguri), se adauga o cana de apa si se pune la cuptor incins la 200 grade pentru 20-25 minute.
Se serveste cu broccoli oparit (2-3 minute) si innabusit in unt.
Si vin rose!

Un comentariu:

Bunny spunea...

Draga mea, ma bucur nespus ca ai inceput sa scrii din nou! Feniculul l-am descoperit si eu si m-am indragostit de aroma lui. Am pregatit de Revelion salata de fenicul cu grapefruit roz si portocala, o nebunie! Mi-e dor de tine, sa ne mai vedem, sa mai stam de vorba!