ely's lifestyle

Iubire. Bucurie. Bun-vointa. Zambete. Dorinta. Implinire. Vise...Viata.

marți, 12 ianuarie 2010

Un An Nou...un Nou Inceput








Noul an l-am inceput cu foarte multa dorinta de a realiza ceea ce n-am reusit sau nu a fost momentul pana acum. Am inceput cu bine atat in business cat si in proiecte personale. Daca in business am inceput cu un proiect nou care imi doresc si sper sa creasca si mai mult, in ceea ce priveste proiectele personale unul dintre ele este de a-mi realiza un Book pe computer cu toata garderoba mea. Si asta nu numai pentru a ma organiza mai bine dar si pentru a ma opri din a mai cumpara ceva nou pentru o perioada de timp, hihi!
Primele fotografii care au deschis acest Book le postez mai jos, nu sunt calitativ foarte bune dar este un inceput si sper sa ma mobilizez ca sa finalizez acest proiect.
Asadar, primele articole vestimentare din noul proiect sunt:
- rochia cu paiete pe care am purtat-o de revelion
- rochia roz prafuit din piele, Stefanel (cu o curea lata si pantofi cu toc se aranjeaza foarte bine
- rochia neagra stil Chanel (arata mai bine pe mine decat pe umeras
- cardiganul din mohair roz
- rochia business-casul cu maneci faldate
- pardesiul tricotat cu volanase (are si o rochie asortata gri ff chic)

Vor urma si altele in evidenta mea (!!!).

Ahh, si uitasem de sacoul paietat extrem de comod si disco.

4 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Wow, super super super! haine pe gustul meu ;) Ce mai faci Ely draga? Nu am mai vb de o vesnicie! Te imbratisez cu mare drag!

Ely spunea...

Ma bucur sa te "aud". Eu intru aproape zilnic pe blogul tau, deci nu te-am uitat :-)
Chiar acum ma gandeam ca am ceva materiale de postat si sa-mi iau avant.
ti-am lasat un mesaj pe blogul Irinei, ref la vacanta ta in Paris.
Una dintre minunatiile pe care vreau sa le revad aproape de fiecare data este Saint Chapelle. Este o opera de arta si nu numai atat, te infioara de emotii cu frumusetea si atmosfera de acolo. In plus, intrarea in lacas este surpriza. Sper sa ai o vacanta minunata, chiar numai plimbarea pe strazi este speciala in Paris.
Eu am multe favorite, daca vrei ti le pot impartasi.

Ina Todoran spunea...

Am vazut comentariul, multumesc! Chiar te rog sa-mi recomanzi. Cu ce companie aeriana ai zburat?

Ely spunea...

Cu Tarom.
http://turism.e-tur.ro/Paris-240/atractii/pag--1
Aici gasesti o parte din cele mai importante obiective turistice.
In plus, ce am vazut eu si-as revedea oricand, dar trebuie sa fie si pe gustul tau, Crazy Horse- un spectacol fascinant-, Bobinoo-spectacol variete minunat, o plimbare pe Sena cu vaporasul-daca vremea iti permite, La Defence-cartierul de business care cuprinde si Le Grand Arche, straizle cu terase, bistro-uri si magazine de oriunde din Paris-locurile deente, isneyland-asta daca ai la dispozitie o zi intreaga, Versailles-mai ales daca este o zi insorita, Galeriile Lafayette- cladirea care le adaposteste este un adevarat muzeu, sa intri neaparat intr-un bistro pentru un pranz sau cina- doar sa nu comanzi fructe de mare provence asat daca nu-ti plac fructele de mare crude pe un pat de gheata, etc. Ar mai fi multe altele, dar pot fi lasate si pentru urmatoarea vizita. aAaaah, si sa nu uit Centrul Pompidou...acolo merg de fiecare data cand ajung la Paris. Orice ai alege sa faci in Paris este minunat, deci calatorie placuta.