ely's lifestyle

Iubire. Bucurie. Bun-vointa. Zambete. Dorinta. Implinire. Vise...Viata.

joi, 29 iulie 2010

Ziua 4










In ultima zi de la Garana (sau Crivaia, locul nostru de cazare) a trebuit sa intram in posesia platformei pentru atv lasata in Slatina-Timis. Din pacate, n-am putut efectua drumul de intoarcere pe aceeasi ruta pentru ca surpriza: Slatina-Timis fusese inundata si drumurile acoperite de viitura venita din munti cu busteni, namol, etc. Drumul prin padure era impracticabil asa ca a trebuit sa mergem pe ruta Crivaia-Resita-Slatina Timis. Drumul l-a facut sotul meu cu masina (sa poata lega platforma) iar eu am asteptat intr-o benzinarie cu atv-ul. Drumul pana la Sibiu a fost foarte placut (extraordinar chiar!) pana la Sebes. De acolo a inceput nebunia de tir-uri (sute, mii, milioane, nici nu mai stiu), accidente vazute pe drumul de groaza de la Sebes la Sibiu. Cel mai stresant drum posibil. Parca eram in alta tara. Veniti din zona Resita-Caransebes cu serpentine, drum liber, priveliste, relaxare am dat de nebunie totala. Horror! Acelasi drum horror a fost si a doua zi de la Sibiu la Bucuresti dar pe sensul invers. Noi am avut noroc, fiind luni, traficul intens era pe Bucuresti-tara. Asta nu e turism, asta e sinucidere curata.

Un comentariu:

Irina spunea...

Mi-a placut expeditia si am urmarit-o cu interes! Mi-au placut si pozele!